Torres Dani megmondta...

2010.06.25. 15:04

Torres Dani megmondta.

Bevallom,nem néztem utána,a szövegeket ki írta a dalaiban.

Abban is biztos vagyok,hogy ezeket a gondolatokat nem ő fogalmazta meg először.

De ahogy mindezt tálalta,előadta,az teljesen megfogott.

Nézzük csak.

1,2,3.

Mi az a három,ami motivál,tartást ad,felnevel,emberré,értékes emberré tesz.

Álom,érzés,tett.

Ezek kellenek ahhoz,hogy valakből ember legyen.

Múltkor egy nagyon kedves ismerősömnek fogalmaztam ezt meg,amikor kisfiamról érdeklődött.

Ez az a három dolog,amit mindig tanítok neki.

Legyenek álmai.

Merjen álmodni,akkor is,ha néha fájdalmas és kiábrándító a felébredés.

Álmodjon rétet,hintát,homokozót,Thomas mozdonyt,biciklit....bármit.

Ha felnőtt lesz,álmodjon lányokról,házról,motorról,autóról,jövőről.

Lehet,ott is néha majd csalódnia kell,de ha ezt megtanulja gyerekkorban,sokkal könnyebben fog neki menni.

És ha valami teljesül,nagyon boldog lehet,hiszen kézzel foghatóvá vált az,amit a mesebeli álomvilágban képzelt el.

Érzés.

Amúgy is egy nagyon szenzitív gyermek.

Érezzen dühöt,haragot,jókedvet,örömöt,bánatot,vonzódást,vágyat.

Érezzen mindent,hiszen ettől (is) válik személyisége sokszínűvé.

Így nagyon széles spektrumban tud majd hozzáállni emberekhez,el fogja tudni dönteni,ki a jó,a jobb,a legjobb,és ki a rossz.

A tett.

Ami alapján megítélnek a földön is,és ahogy szoktam neki mondani,odafennt is,mert Jézuska mindig látja őt,hogy mit csinál.

Az ember próbálja terelni,nevelni,de múltkori mnodata nagyon fájt:

"Mindig csak azt mnodod,hogy csúnya vagyok!"

Nagyon befordultam ettől a mondatától,és még mindig a hatása alatt vagyok.

Nem volt igaza,mert nagyon sokat dícsérem is őt,és mindig támogatom,amikor megtorpan egy-egy feladat előtt.

De hát persze,ami bántja őt,azt jobban észreveszi.

Azért most már én is jobban odafigyelek,mit mondok neki.

És mostanában kicsit én is jobban odafigyelek eme három szóra:

Álom,érzés,tett.

A bejegyzés trackback címe:

https://precordepost.blog.hu/api/trackback/id/tr712109621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása